Inclusive Preschool Education Case Studies PROJECT: “MULTIDISCIPLINARY TEAM IN PROVISION OF INCLUSIVE PRESCHOOL EDUCATION”
Inclusive Preschool Education Case Studies PROJECT: “MULTIDISCIPLINARY TEAM IN PROVISION OF INCLUSIVE PRESCHOOL EDUCATION”
ინკლუზიური სკოლამდელი განათლება სამაგალითო შემთხვევები პროექტი: „მულტიდისციპლინური გუნდი ინკლუზიური სკოლამდელი განათლებისათვის“
ინკლუზიური სკოლამდელი განათლება სამაგალითო შემთხვევები პროექტი: „მულტიდისციპლინური გუნდი ინკლუზიური სკოლამდელი განათლებისათვის“
ძალიან მნიშვნელოვანი ტექსტი სოციალური და ემოციური უნარების სწავლებისთვის
ბავშვებისთვის ბაღის ჯგუფების მოწყობა, ის თემაა, რომელიც მეტნაკლებად ყველას ათვისებული გვაქვს. ამავე დროს, ყოველთვის შეგვიძლია გავაუჯობესოდ ან შევცვალოთ ის, კიდევ უფრო კარგად მოვარგოთ მრავალრიცხოვან ბავშვთა ჯგუფს. ამ ტექსტის წაკითვის შემდეგ, შეიძლება დაგვებადოს ახალი იდეები და გავხადოთ ჯგუფი მაქსიმალურად კომფორტული
ამ თავში მოთხრობილია, თუ როგორ შეგვიძლია დავეხმაროთ ბავშვებს ემოციების მართვაში. ხშირად ბავშვები, ისევე როგორც უფროსები, ვერ არხერხებენ ბრაზის, აგრესიის „მორევას“ და კონფლიქტამდე/უარყოფით შედეგებამდე მიდიან. აქ მოწოდებულია მაგალითები და ტექნიკები, როგორ შეგვიძლია ჩვენი სურვილისმაბრ ვმართოთ ჩვენი ემოციები. მარტივად არის ახსნილი „კუს ტექნიკა“, რაც თავისუფლად შეგვიძლია გამოვიყენოთ ბაღში უსიამოვნო სიტუაციების თავიდან ასაცილებლად და აგრეთვე ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში:)
ეს მასალა დაგვეხმარება ჩვენი პროფესიის საუკეთესო კუთხით დანახვასა და გაანალიზებაში. მოცემული ტექსტი გაგვააზრებინებს, იმას თუ რამხელა გავლენა შეგვიძლია მოვახდინოთ პიროვნების განვითარებაზე, რადგან ჩვენ მათთან ურთიერთობას სწორედ ცხოვრების დასაწყისში - ბავშვობაში ვიწყებთ. გავლენა, როგორც ვიცით მრავალნაირი შეიძლება იყოს და თუ მართლა გვინდა, რომ ჩვენი გავლენა: არა უარყოფითი, დამთრგუნველი, შემაშფოთებელი ან დამოუკიდებლობის შემზღუდველი იყოს, სასურველია ყველაფერი ნდობაზე დაფუძნებული ურთიერთობით დავიწყოთ.